Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pismo generalu Mladiću

Komentari (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 januar 2012 13:14
zoran
Potpisujem! sve najbolje Generale!!!
Preporuke:
92
6
2 utorak, 10 januar 2012 13:38
jazavac
Podrzavam pismo u svakoj napisanoj reci. Nema drzave na svetu, koja bi predala sav, vojni i politicki vrh, nekakvom sudu, koji i sudi samo Srbima, a zarad bog te pita kako nejasnih ciljeva i stremljenja, ka nama neprijateljski postavljenim EU i USA. Nije to drustvo za nas, okrenimo se na drugu stranu i pocnimo da brinemo nase brige.
Preporuke:
109
5
3 utorak, 10 januar 2012 13:54
Dragan Blagojević
I ja potpisujem.
Preporuke:
75
5
4 utorak, 10 januar 2012 14:33
misa
Da zivite u nasim srcima , generale, dok postoji uspomena na nas. Vas saborac.
Preporuke:
72
3
5 utorak, 10 januar 2012 16:04
Vladan
Potpisujem
Preporuke:
49
3
6 utorak, 10 januar 2012 16:04
Shooter_64
Uz dužno poštovanje prema našem đeneralu, velikom borcu za Republiku Srpsku i srpski narod, čovjeku koji je kao glavnokomandujući Vojske RS skoro čitav rat proveo na prvim linijama i nije štedio svoj život, moram reći nešto što me godinama tišti.

Dakle, žao mi je što je jedan takav čovjek, sa tako velikim zaslugama za svoj narod, na samom kraju rata uspio da upropasti sve ono dobro što je učinio.

Dozvolio je da se dogodi nepotreban zločin u Srebrenici.

Vjerovatno da on nije izdao naredbu za to, ali je znao šta se dešava i nije učinio ništa da to spriječi. Ili bar da kazni počinioce.

Time je dao "zeleno svjetlo" za američku intervenciju.
Dakle, bio je veliki borac, ali nije bio vizionar...
Preporuke:
17
70
7 utorak, 10 januar 2012 16:17
Nikac Tomanović
I ja potpisujem. Kada je Janko Bobetko,izvodjač "Bljeska" optužen za genosid u Zapadnoj Slavoniji,(tek 2002, sedam godina nakon zločina), njega je stitila država pa “dobrovoljci” civili, "narodne straže" Pantovčaka. Niko ne pominje straže, ali tragaju za jatacima Ratka Mladića, uz potporu onih bez alternative. General, za koga je etničko čišćenje Srba "najljepša simfonija," kako piše u svojoj visokotiražnoj knjizi, umro je u Zagrebu od starosti, istina baš prvog maja, kada je i započeo operaciju. Ima Boga.
Preporuke:
54
1
8 utorak, 10 januar 2012 16:58
Mirko Grbić, Banjaluka
Ne potpisujem..a 3 godine sam bio u Vojsci Republike Srpske !
Preporuke:
15
46
9 utorak, 10 januar 2012 18:07
Mari
Za Shootera_64
Dozvolio je da se dogodi nepotreban zločin u Srebrenici.

Vjerovatno da on nije izdao naredbu za to, ali je znao šta se dešava i nije učinio ništa da to spriječi. Ili bar da kazni počinioce.
Nije dozvolio i nije izdao naredbu za to, jer nije znao da su Alija i Amerikanci već bili isplanirali "slučaj Srebrenica"!
Preporuke:
65
3
10 utorak, 10 januar 2012 18:37
MR
Potpisujem od sveg srca.
Preporuke:
44
0
11 utorak, 10 januar 2012 19:29
Mitar Karapandža
`Ali, Generale, verujte da u toj borbi niste sami: misli i srca većine Srba su uz Vas, pre svega Srba iz Republike Srpske i Srba sa severa Kosova kod kojih Duh Slobode i otpora nikad nije i neće biti pokoleban.`
Oni koji nisu sa njim i ostalim zatočenim Srbima nisu Srbi. Hristos se rodi Prvi među Srbima vama i vašim porodicama.
Preporuke:
44
2
12 utorak, 10 januar 2012 19:51
alkar@milan šećerović
od svog nacionalpatriotizma nevidjeste cjelokupnu sliku mladićevu koju san ja dobro upozna 91.i 92.kad su njegovi tenkovi usli u moje dvoriste i par godina se bahatio i bio gospodar zivota i smrti u sinju i okolici-kad god je na bojistu dobio po nosu onda se svetio topovima po sinju i po civilima.osobno sam ga vidio na perući kad je pogođen njegov transporter i on se kukavički nanoge povuka(uteka)put vrlike a ima je u pratnji pedesetak vojnika i dva tenka.pogodili smo ga jedinom, zoljom koju smo imali.nije usa u sinj a bio je jači od nas sto puta.zato i je uteka u bosnu 92.on je srpski patriota za srpsku stvar ali i hitler je bio njemački patreiota.pametnom dosta.lako je bit patriota lijući tuđu krv.ajde sta je u borbi ali sta uradi u srebrenici.sram vas bilo gospodine šećeroviću,i vas i mladića.ne stvara se drzava na tuđoj krvi,nijedna takva nije opstala niti je to časno djelo.jedino u obrani svoje domovine je sve dozvoljeno,naravno po ženevskoj konvenciji.a mladić nije čovik.
Preporuke:
9
54
13 utorak, 10 januar 2012 21:34
Dušan Ariljević
Autor pisma generalu Mladiću verovatno nije upoznat sa izjavom koju je 11. jula 1995. saopštio general: "Poklanjamo Srpskom narodu Srpsku Srebrenicu...., dosao je trenutak da se osvetimo Turcima..." Osveta je kod pravih vojnika (oficira) loša preporuka za njihovo mesto u istoriji. Tu se čak postavlja pitanje vojničke časti!
Preporuke:
12
40
14 utorak, 10 januar 2012 21:36
ivan3012
Voleo bih da mogu autoru ovog clanka da dam barem 100 pluseva odjedamput..Potpisujem!
Preporuke:
29
2
15 utorak, 10 januar 2012 22:11
Beli Orao
Postojao je jedan čovek koga su zvali Boža Vatra. Pričao nam je kako se ulazilo u SKOJ. Kaže završiš par ustaških bunkera i prime te u SKOJ. Onda završiš još nekoliko pa te prike u KPJ, pa tako edom napreduješ.
Kaže jednom se šetao Mostarom i priđe mu jedan čovek. Pita znaš li ti ko sam ja? Kaže Boža ne znam. E, ja sam onaj koga si jurio u Lištici `44(to vam je sada Široki Breg), ali sam ti utekao. U Boži proradi Vatra i potegne pištolj. Reče e onda jesi, ali sada nećeš, ustašku ti... Pobegao mu je nažalost i tada.
Zašto li ja ovo pišem? Komletna Zapadna Hercegovina je ustaška, sa malim izuzetkom. Svi znaju ko su, ali mržnja prema dedovima je patološka. Ipak mrze samo oni koji se plaše. Mladić to nije bio.
Preporuke:
31
4
16 utorak, 10 januar 2012 22:24
ogledalo
"Zbog grešaka i zločina u kojima su akteri bili naši sunarodnici, naša zemlja je godinama bila na stubu srama i morala je da se bori za legitimizaciju nacionalnih interesa" reče Tadić.
Danas je u svetu gore biti srbin nego nemac nakon II svetskog rata.
Preporuke:
21
2
17 utorak, 10 januar 2012 22:52
SERBON
Potpisujem ovaj tekst,i sve cestitke nasem casnom i hrabrom Generalu!
I neka vas dobri Bog cuva od sve nepravde kojoj ste izlozeni!!!
Preporuke:
32
1
18 sreda, 11 januar 2012 00:38
DUSAN KOLAKOVIC
POTPISUJEM SE !
Preporuke:
18
1
19 sreda, 11 januar 2012 00:53
Crnjanski
Svaki je Srbin Mladić, svaki Hrvat Gotovina,
Svaki je Albanač Tači, a Bošnjak Prazina.

Svako pleme voli plemenskog koljača,
Svako voli da mu šalje vina i kolača.

Dok heroji kolju, civili umiru,
I treba, kad hoće, da žive u miru.

Svaki narod voli, svojega koljača,
Šalje pozdrave i želje, da koljač ojača.

Živeli nam generali, što kolju civile,
Nek požive sto godina, to su naše sile.

A devojke, deca, starci? Neka ih u grobu.
Nek su srećni što živeše, u herojskom dobu.

Isti smo, isti, što reče Crnjanski,
Jednako volimo da koljemo planski.

Prokleta pobeda i oduševljenje,
Nek živi mržnja, smrt, prezrenje.
Preporuke:
17
28
20 sreda, 11 januar 2012 01:12
Zdravko
I onda se šjor alkar probudi i sav u znoju primjeti da je samo sanjao Generala na Perući. U strahu su velike oči moj profešure. I maštovitost. Čuj maljutkom pogodili Generalov transporter a on u pratnji dva tenka i milion vojnika. Ja mislim profesore da je vamo poznato ili da ste negdje načuhnuli da je u svakoj srpskoj porodici krvavi ustaški potpis, a da ste to u ovom posljednjem ratu samo podebljali. Ustaški uz široku podršku hrvatskog naroda. I svaka srpska porodica pamti svog koljača. Nadam se da se u ovom posljednjem ratu niste "prisegnuli" pred krstom, nožem i bombom. A Đeneralu Ratku Mladiću želim da stoički podnese ovu "zahvalnicu" svog naroda što je pisaše najveći izdajnici i izrodi! Kao što je herojski odradio i ratni put!
Preporuke:
17
3
21 sreda, 11 januar 2012 10:17
Milovan
Potpisujem.
Preporuke:
9
2
22 sreda, 11 januar 2012 10:44
Milutin
I ja potpisujem svaki red ovog teksta. I naravno da srpski neprijatelji vide problem u Mladicu i problem u tekstu. Naravno da se mi i srpski neprijatelji ne slazemo u bitnim stvarima, zato smo i ratovali. Sta hocete? Da vam sada damo za pravo? Nikada. Zna se ko su bile pravednici u ovom ratu.. Ziveo general Mladic u nasem pamcenju i u pamcenju srpskih pokolenja.
A ustasama, balijama i mudzahedinima cemo se opet baviti u nekom sledecem filmu...
Preporuke:
16
4
23 sreda, 11 januar 2012 12:48
exp
imao sam cast (to sad znam) da se svojevremeno upoznam sa gospodinom secerovicem. bilo je to sticajem okolnosti, ali sam ga zapamtio iako ga vise nisam sretao. neupadljiv, tih, skroman iako iz stare beogradske porodice sto ovde, naravno, pominjem samo zato da ukazem koliko je izuzetak.
i, svakako, izuzetan, jer ovakvo pismo (pogotovu s takvim pedigreom) moze da napise samo covek cije vrline ne bih nabrajao jer mislim da ga se pohvale ne doticu (sto je takodje vrlina). izvinjavam se i za ovo malo komlimenata, ali takav je bio moj utisak.
posebno mu hvala sto je pomenuo milana tepica cije ce herojstvo ostati zapisano i zapamceno. kao i - samo sa suportnim znakom - odnos srpskih vlasti, javnih licnosti i intelektualaca prema njemu.
jos pamtim tekst o drugoj strani b. srbljanovic, koji potvrdjuje da mnogo zna. steta sto se retko javlja.
Preporuke:
15
1
24 sreda, 11 januar 2012 17:54
Za komšu
Bio sam na Peruči 7 dana prije nego što su na istoj poklali (namjerno žrtvovane)JNA vojnike.Pukim slučajem nisam bio na njihovom mjestu.A što se tiče hrabre hrvatske herojske borbe, Milošević nas je te iste godine ladno vratio iz praznog Šibenika...
Preporuke:
15
2
25 sreda, 11 januar 2012 19:07
alkar@zdravko
nije maljutka nego zolja.maljutka je za nas tada bila misaona imenica dok ste ih vi na dubrovnik ispaljivali rafalno.a vas generalčić je tada bego da brze nije moga.dva tenka i pedesetak vojnika.moga je po nasem oruzju doć do korčule,a zape na perući.
Preporuke:
5
10
26 sreda, 11 januar 2012 19:12
alkar@za komsu
eto ja o tom klanju neznan nista.da je bilo zna bi.jedino znan da ste na perući i u blizoj okolici ubili petra hrgovića,antu hrgovića,buljana,dušana cvrlju,mira milanovića,radana,akrapa,botića,baraća i da van dalje ne brojin momke iz sinja zarobljene i ubijene.a tek sta ste srusili branu to vam nikad zaboravit nećemo.osobno je general naredio da se srusi a 90 000 civila ispod brane...svaka vam cast,pravi junaci i vojnici.
Preporuke:
6
10
27 sreda, 11 januar 2012 21:16
XXX
@Beli Orao

Pa dobro, ti si u KPJ ušao preko veze.
Preporuke:
2
3
28 četvrtak, 12 januar 2012 00:30
Susjedi Srbi, sruši vam mali alkarčić velikoga srca cijelu koncepciju zasnovanu na apsurdnoj idolatriji prema generalu koji je podvio rep čim bi netko shvatio da se iza te bahate osobnosti skriva najobičnija kukavica!
Preporuke:
5
15
29 četvrtak, 12 januar 2012 01:18
alkaru DŠ-u i sličnima
Da ste u pravu ne biste sada mogli da pišete laži bilo gde. Ne bi vas bilo. Da je bilo genocida nad vama nestali bi... vi Hrvati, bosanski muslimani i Šiptari ste jedini narodi na planeti i u istoriji koji su nakon "genocida" izvrešenog nad njima izašli brojniji ili približno istog broja.A što se tiče kukavičluka... Opšte je poznato da su Srbi kukavice i nesposobni ratnici. Zato je trebalo da se na Srbiju surva cela vojska Amerike i još plus NATO. Nemojte mi pričati o svojoj nevinosti jer je to smešno. Vi treba da slavite Mladića više nego mi jer ste zahvaljući njemu preživeli. Bio je veći Jugosloven nego što bi trebalo... Da sam ja bio na njegovom mestu, meni bi Hag imao zašto da sudi.
Preporuke:
16
7
30 četvrtak, 12 januar 2012 01:18
Zdravko
Svaka se Generalova naredba izvršavala bezpogovorno. A i šta je 90 000 civila naspram milion koje nam dugujete i još toliko protjeraste. Ali mi nismo vi i nikada nećemo biti. A sused Hrvat, ovaj nas alkarčić nije pomjerio ni za sekund u našem poštovanju lika i djela našeg generala, ali nam je učvrstio stav s kim susedujemo. I zato mu hvala. Mi smo to znali i prije, ali nije zgoreg ponoviti lekcije.
Preporuke:
7
3
31 četvrtak, 12 januar 2012 07:43
Slobodan
Ogledalce ne znam za tebe ali ja sam i dalje ponosni Srbin svuda u svetu///////
Preporuke:
6
1
32 četvrtak, 12 januar 2012 10:52
Nitko nikomu ništa ne duguje. Zločine jedne strane ne opravdava još veća krvoločnost druge. Kada to Srbi shvate, bit će mira na Balkanu jer život u nitima osvete nema smisla. Ta vidjeli ste kako je to kada Albanci krenu u osvetničke pohode za sve što im je Miloševićeva soldateska pričinila.
Preporuke:
5
7
33 četvrtak, 12 januar 2012 12:17
jututunac
@DS:...covece, govoris skaredno, nenormalno je ovako govoriti protiv Istine, ako si Srbin mora da si u LDP-u ili najmanje u DS-u pa si oslepljen politikom ....
Preporuke:
6
3
34 četvrtak, 12 januar 2012 13:34
alkar@zdravko@komšo i ostali
kazem vam otvoreno-ja san se borio protiv vas svim sredstvima koja su mi dosla pod ruku jer ste bili do zuba naoruzani i željni krvi i tla moje domovine.u mojem dvoristu ste tenkove parkirali i ja sam imao neotuđivo pravo branit svoju obitelj,drzavu,sebe.mnogi od vas ste bili na sinjskom bojistu ničim izazvani-obrana doma je jedini razlog za pusku u ruke.a vi ste dosli priod moj dom i još mi drzite pridike kako san se triba branit e da bi me lakse pobijedili.eto niste pobijedili.najveća ste gubitnička generacija u povijesti srpskog naroda-do zuba naoruzana četvrta armija u eu,sve sa skolovanim generalima,logistikom srbije u savezu sa četnicima,krtajišniacima,spc,sanu,kapetani dragani i svi ini koji su vam bili pri ruci plus mediji i diplomacija-i sta?nista.dozivjeli ste poraz kao u priči.kosovo je bio dječji vrtić za oluju i bljesak.pobijedili vas obični ,mali ljudi bez oruzja ali sa velikim domoljubljem i moralom.ni zločinac mladić vam nije pomoga.begali ste ,begali,begali.
Preporuke:
0
12
35 četvrtak, 12 januar 2012 13:42
alkar@zdravko
pobijeđeni ste i ponizeni od jedne male drzave koju ste mislili uzet ka zrilu krusku.kako ste i mogli kad se begali u skoro svakoj akciji kao i vas general ne perući.ako mu je jedina taktika,a je,bila drzanje u sahu sa branom i prijetiti da će potopiti 90 000 civila onda i niste mogli bolje proć.a to vam je bila jedina opcija jer kad nije taj dan uspio sa dva tenka ,transporterom i pedesetak ljudi probit liniju koju je drzalo nas stotinjak sa skoro lovačkim naoruzanjem i jednom zoljom onda čemu ste se nadali.da ćete na izvolte!on je srusio branu i uteka u bosnu.srićon je brana izdrzala a i mi s njon i popravilči je za dva dana,30 tona eksploziva staviti pod civilni objekt moze samo manijak koji nista nije naučio u vojnim skolama.a di mu je savjest,vojna čast.time je priznao da strateski i vojno nije bio sposoban vojno i oruzano rijesit nas poluvojnike.da je moj general na vojni bi sud.srusit branu?
Preporuke:
1
9
36 četvrtak, 12 januar 2012 15:06
Beli Orao
@hahaha.Dobro se vratio. Verovao ili ne mi smo u SKJ primani po zaslugama u učenju. S obzirom da smo svi u razredu bili v.dobri i odlični na kraju četvrte godine gimnazije(elitne) svi smo bili u partiji. Toga se ne stidimo ni dan danas, jer takve kao što si ti ne bi ni primili. U tome je razlika.
Preporuke:
1
0
37 četvrtak, 12 januar 2012 19:20
Za Komšu
Upoznao sam čovjeka koji je sudjelovao u (iѕgradnji a i) miniranju brane na Peruči.Na moju opasku ѕašto nismo potopili braću hrvate(branu su namjerno napuknuli ali ne i uništili) odgovorio mi je:Takvo je bilo naređenje iz Beograda..Komšo,ima da slaviš Miloševića dok si živ...
Preporuke:
4
2
38 četvrtak, 12 januar 2012 20:21
alkar@za komsu
niste upućeni ili lazete.trideset tona tnt je stavljeno pod branu i detonirano.sama namjera je genocidna i nije istina da ste nas zastitili time sta ste je samo napukli.niste znali!!!!!niste znali da je ta brana samo vrhom betonska jer da je cila od betona vrcila bi u zrak i mi bi se podavili a vi valjali po podu od smija i junačkog djela.dvi stvari su vazne u ovom slučaju,osim vaseg nadmenog neznanja:1.gro brane ili veći dio je od gline,impregnacijom se stvorila kritična ,rahla i "pokretna"masa koja je ojačana betonom apsorbirala sve vibracije i udare vode kao i eksplozije .2.hrvatski diverzanti su unistili preljevni poklopac nekolikmo dana prije i smanjili nivo vode u jezeru....nemare vi pojma i neznate nista samo nadmeno politzirate i dvolično konstruirate ,kao bio ja s jednim čovikom,koji je reka da su zaklali neke momke iz jna na perući, ,pa njemu ovaj,pa njemu ovaj..psssssssst.
Preporuke:
1
7
39 četvrtak, 12 januar 2012 22:01
Milica
Braćo Srbi. Božiji pravednici
Javljam se iz Slovenije. Svi su za Mladića, časno se i plemeniito borio, sve štitio. Svi srbi su Mladići. Živeo nam i zdrav bio lepi naš generalčino. Dići ćemo ti spomenik i niko neće moći da ga sruši
Preporuke:
10
2
40 četvrtak, 12 januar 2012 22:21
Za Komšu
Britanski časnik iz sastava vojnih promatrača Mark Nicholas Gray, shvaćajući svu opasnost prijetnje srpskog miniranja brane, onesposobio je osigurač koji je držao preljevnu ustavu. Obaranjem preljevne ustave iz jezera je počelo ispuštanje vode pa je maksimalni vodostaj akumulacije dočekao dan miniranja s oko 6 metara nižim vodenim stupcem5
..Itd..itd...
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 12 januar 2012 22:37
Za Komšu
Prigodom očevida izvršenog na licu mjesta od strane Istražnog centra Županijskog suda u Splitu, obavljenog 28. siječnja 1993., na brani Peruća pronađen je licnasti PVC električni kabel duljine 812 m, koji se proteže iz temelja zv. galerija brane sve do ceste koja vodi u pravcu Sinja, a završava u borovoj šumici Derven, neposredno do nadzorne točke UNPROFOR-a. Na kraju kabela pronađen je induktorski kondenzatorski stroj oznake IKM-1000, proizveden 1968., 21. oktobar iz Kragujevca, vlasništvo Vojna Pošta 2191 bivše JNA. Evo ovo čita Alkar i onda piše šta piše..I kako onda da živimo sa tima...
Preporuke:
4
0
42 četvrtak, 12 januar 2012 23:31
Beli Orao
@Prijateljima. Da li neko zna da li postoji neki hrvatski NSPM gde bi mi Srbi mogli da ćaskamo sa Hrvatima?
Preporuke:
8
0
43 petak, 13 januar 2012 01:05
Milodan
Bolje bi bilo da je Milan Šećerović napisao jedan pristojan tekst-nekrolog pokojnom Ričardu Holbruku zahvaljujući kome je spasena Republika Srpska. Ne treba biti kratkog pamćenja kada se o takvim stvarima radi. Šta je razlog tog Holbrukovog (Kristoferovog) gesta još nije razjašnjeno. Slutim da je bila velika trgovina u pitanju. Ali, pošto nisam siguran u to niti imam dokaze neći ih ovde iznositi.

U medjuvremenu je americki pregovarac Ricard Holbruk svojom "satl" diplomatijom, ne bez problema, uspeo da nametne sporazum o prekidu vatre. Ali, dok je Holbruk leteo tamo-amo na relaciji Sarajevo-Beograd-Zagreb i obratno, postalo je sasvim jasno da su se uloge u bosanskom ratu potpuno promenile, tacnije receno, bosanski Srbi vise nisu bili u stanju da bilo kome postavljaju bilo kakve uslove. Suoceni sa veoma teskom situacijom u bosanskoj Krajini oni su, sudeci po izjavama politickog vrha, zurili da sto pre okoncaju sukobe i tako dodju do zeljenog predaha.
Preporuke:
2
8
44 petak, 13 januar 2012 02:18
kulundzic
Bravo Milane? U potpunosti se slazem sa tvojim tektom. Nadam se da nisi usamljen. U svakom slucaju moja podrska stoji.
Vlada Kula
Preporuke:
3
0
45 petak, 13 januar 2012 10:05
alkar
za one koji neznaju derven je širi dio alebića kule u zaseoku prolići koja je mozda kilometar ili manje od brane.srpska vojska je bila spremna na bijeg čim detoniraju branu,potjerali su unprofor i detonirali.jel vi oćete reć da smo mi sami sebi srusili branu pa da bi vas optuzili?ako to mislite vi ste totalka.kad bi vam smio nabrojit imena diverzanata oni bi vam isto mogli potvrdit da su bili na brani i onesposobili preljevni poklopac kojeg nisu nekoliko dana prije pogodili maljutkom pa su morali na branu.da li je taj časnik pomoga ja neznan sve je moguće,pa i to da su surađivali .znan samo da su vasi uvatili malog buljana i zaklali ga na prilazu brani sa sjevero-istočne strane prema biteliću.mi smo ga nasli odmah nakon vaseg bijega i pucanja brane dok smo je osiguravali da bageri i kamioni mogu začepit provaljeni dio brane.junaci ste vi veliki,srusit branu ispod koje zivi 90 000 civila.humano,ljudski i junacki nema sta.
Preporuke:
0
5
46 petak, 13 januar 2012 16:27
Božidar Maslać
Generale sve najbolje i hvala! Da vam je trebala moja kuća da se sakrijete ja bih vas sa radošću ugostio. Daj Bože da nadživite tribunal!
Preporuke:
7
0
47 petak, 13 januar 2012 20:06
Milijan Ilić
Čestitam gospodine Milane.Pošteno,realno.Podržavam Vas i pridružujem se čestitkama.
Preporuke:
4
1
48 petak, 13 januar 2012 20:25
Peter RV
@ Shooter_64
Mi jos uvijek ne znamo sto se desilo u Srebrenici sem onoga sto nam je Nato-sud saopstio.
Ako znate nesto drugo, recite nam.
Ono kako je Drazen Erdemovic (Hrvat) pobio 'osam hiljada muslimanskih zarobljenika i 'djecaka'- u dva dana, nemojte ponavljat, jer su nam usi od toga oglusile.
Kazite nam , recimo, koliko je muslimanskih djevojcica, Mladic pogubio u Srebrenici, da kompletiramo genocidni racun koji je Bernard Henri-Levi napravio.
Preporuke:
9
0
49 petak, 13 januar 2012 21:28
Peter RV
@Milodan
"Bolje bi bilo da je Milan Šećerović napisao jedan pristojan tekst-nekrolog pokojnom Ričardu Holbruku zahvaljujući kome je spasena Republika Srpska."

-Ma ne samo to Milodane, nego su Madlen Olbrajt, Vesli Klark, Bernard Kusner itd, zajedno sa ovim vasim pokojnikom, spasili svo Srpstvo- ne samo RS.

"Srbi treba biti kratkog pamćenja kada se o takvim stvarima radi".

-Ne radi se o 'pamcenju' ,Milodane, nezahvalna smo nacija, to je sve.
Preporuke:
8
0
50 subota, 14 januar 2012 01:01
Turas
Šećeroviću čitav vaše pismo našem generalu,dok sa tv prijemnika dopiru muzički i "šaroliki"programi,posebno PINK tv koja sa svojim šund programom služi da masama skrene pažnju sa onog mučnog,realnog,jadnog svakodnevnog života.Mitrovićeve televizije koja bi u iole pravnim državama kao nosioc šunda i nekulture,maksimalno oporezovana da bude primorana na promenu programa ili katanac.Zato Šećerpviću ispada da Heron drži skelu na Dunavu i da mnogi se Srbi guraju da PREĐU NA "OBEĆANU"DRUGU STRANU.Ima nas koji znamo za jadac.Ali sve manje.
Preporuke:
4
0
51 subota, 14 januar 2012 23:03
Zdravko
E i ovom bi se prilikom zahvalio gospodinu aklaru sinjskom i mogu slobodno reći da je pogodio u sridu. Naime obavijestio nas je da su se najače svjetske sile poput kapetana Dragana, krajišnika, Srpske akademije nauka i umjetnosti a bogami i Srpske pravoslavne crkve razbile o stamene hridi, šake domoljubnih Hrvata,uz neznatnu podršku neke tamo Njemačke, SAD i nekog Vatikana i čisto sporednog u toj priči NATO pakta. Dakle, stepen samoobmane kod vas je ušao u kritičnu fazu. Pa Srbi su dva puta uzimali tu vašu Hrvatsku ko gnjilu krušku. Sjetite se 1918. pa i 1945. da o herojskoj odbrani od turske najezde,Srba krajišnika i ne govorimo. O čemu vi pričate? Srbi su se samo suprostavili povampirenom ustaštvu, koji se ogledao u sto načina i vidova. Od šikaniranja, prebijanja, progona i ubistava. Ko je ubio 650 civila u Sisku? Vanzemaljci. Spisak zločina je beskonačan i svaki hrvatski grad ga je prepun. Ali ne, vi guslate o agresiji koje, de fakto, nije ni bilo. Moj alkaru, kopljem u trnje a istini u oči
Preporuke:
5
2
52 nedelja, 15 januar 2012 20:08
alkar@zdravko
nikad vi nista iz povijesti i istine naučili niste.lazete kao sta vas je opisa dobrica ćosić-zasto srbi lažu?pročitajte cijeli njegov tekst i objasnit će vas vama samom.
Preporuke:
2
3
53 ponedeljak, 16 januar 2012 23:53
Matriks
@alkar
Ne znam se piše odvojeno. Malo znanja na poklon.
Preporuke:
0
0
54 utorak, 17 januar 2012 13:40
alkar@matriks
neznan ja kad ste vi stigli na sajt al mislin da ste frišak član.samo zana da nista niste pročitali sta ja napisa,doduse niste ni tribali,ali već san ja ta sta vi oćete reć stoput nacrta,malo prolistajte komentare neman van ja force kjarit(kjaro=jasno)
Preporuke:
1
0
55 petak, 20 januar 2012 18:35
Peter RV@Beli Orao
@(četvrtak, 12 januar 2012 14:06) Beli Orao
Moglo bi bit i pohvalno sto se ponosite da ste bili i ostali(?) komunista, ali cemu ovakav cetnicki nik "Beli" Orao? Zasto ne "Crveni" Orao- da budete dosljedni? Ili mozda pripadate SPO-u Vuka Draskovica, za koga su sve boje iste?
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner